Medlemsprofil: Brems & Co.

Brems & Co. er stiftet af Martin Brems, som er tidligere marketingchef hos Netcompany, kontaktchef på bureauer i København og Odense og en del af ledelsen i LEGO’s innovationsafdeling Future Lab.

Brems & Co. er et strategisk marketing- og kommunikationsbureau. Vi har siden 2014 hjulpet over 130 virksomheder med at udvikle og implementere nytænkende strategier og brands, der driver bæredygtig vækst.

Sådan lød det fra Martin Brems, da vi bad ham kort om at beskrive Brems & Co. Vi har stillet Martin yderligere spørgsmål, som han har givet meget uddybende svar på.

Hvorfor har I valgt at blive en del af BlueTech Center? 

  • Vi har valgt at blive en del af BlueTech Center, fordi vi er dybt interesseret i udvikling inden for teknologiens verden. Vi er jo så heldige at have vandkanten helt tæt på, og derfor er vi naturligt omgivet af mange spændende maritime tech-virksomheder. Vi synes det er super relevant for os at være en del af netværket, for at holde os opdateret på den nyeste udvikling.

Hvad tænker I at bidrage med til netværket? 

  • Vi vil rigtig gerne bidrage til netværket med vores viden og erfaring inden for kommerciel bæredygtig vækst i tech-virksomheder gennem nytænkende strategier og branding. Vi vil samtidig også gerne støtte op omkring en stærk, fynsk – snart national – maritim klynge og gøre den mere synlig.

Hvordan sikrer vi en maritim styrkeposition i Danmark også i fremtiden?  

  • Et stort spørgsmål, der kan være svært at besvare kort, men jeg er overbevist om, at det kræver, at vi fokuserer på at formidle ny viden og teknologi. Det er både et spørgsmål om at kommercialisere nye opdagelser, men det er også et spørgsmål om at formidle de små og gode succeshistorier. Vidensdeling og inspiration på tværs af virksomheder kan booste innovationen endnu mere, og målrettet branding af den maritime sektor vil styrke positionen – ikke bare i Danmark, men også internationalt.

Hvad optager jer allermest i virksomheden lige nu?

  • I øjeblikket er vi meget optaget af at hjælpe virksomheder med at integrere og definere meningsfulde formål og værdier, for så at kunne skabe en bæredygtig vækststrategi. Derudover er vi også nysgerrige på AI-teknologi, som er et værktøj i stor fremdrift i vores branche, og derfor også noget vi skal forstå bedre og tage stilling til.

Læs mere på www.brems.dk

Connect gerne med Martin her https://www.linkedin.com/in/martinbrems/

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *